روستای زیبای اوره

طبیعت، باغبانی و مردم شناسی روستای اوره از توابع نطنز در دامنه کرکس

روستای زیبای اوره

طبیعت، باغبانی و مردم شناسی روستای اوره از توابع نطنز در دامنه کرکس

مجموعه تصاویری زیبا از پاییز روستای زیبای اوره

فصل پاییز یکی از دل انگیزترین فصول سال در روستای زیبای اوره است. دنیایی از رنگ ها و زیبایی های الهی که خداوند بر سیمای دشت و باغ و کوه و روستای اوره نشانده است. خدایا برای این همه زیبایی از تو ممنونیم. 


از سمت مزرعه معز آباد و رودخانه اوره که بالا می آیید ، چنین رنگ آمیزی ای شما را مست زیبایی های آفرینش می کند. 


کافی است در رودخانه اندکی هم مه و رطوبت هوا بالا باشد. هوایی گرگ و میش که اگر در سکوت آن در گوشه ای بنشینید، بسیار اتفاق می افتد که حیوانات وحشی را هم تماشا کنید. 



این درختان خودرو نیستند. بلکه اغلب این چنارها درختانی هستند که نیاکان ما کاشته اند و آن را وقف حسینیه و هزینه برگزاری عزاداری های امام حسین علیه السلام کرده اند. چه جوانمردانه است اگر از این اموال وقفی به خوبی مراقبت کنیم. 


زمانی که اندکی هوا بارانی و مه آلود است، رودخانه واقعا زیبا می شود.. اگر به طبیعت احترام بگذاریم، مراقبت کنیم ، برگی را آتش نزنیم و شاخه ای را نشکنیم. 



وقتی روی برگ ها راه می روید و صدای خش خش آن ها لذتی زیبا در وجودتان می طراواند، سرشار از خاطره درس برگریزان دوره ابتدایی می شوید.. 


نتیجه تصویری برای درس برگ ریزان کتاب فارسی


تصاویر زیبای خودتان را برای ما ارسال کنید تا به نام خودتان در سایت روستای زیبای اوره منتشر شود. 


(پ.ن: مطالبی که زیر کلیدواژه های مقاله با عنوان مطالب پیشنهادی آمده، از سرور بلاگ اسکای هست. چنین مطالب زردی اصلا مورد توصیه ما نیست و جدی نگیریدشون. تبلیغاته. ما مجانی از سرورشون استفاده می کنیم اونا هم تبلیغاتشون رو می زنن، شما هم به خوبی خودتون عفو بفرمایین.)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد